Her gir vi deg #7 tips for å få mer ut av annonsen!
#1. Bilder er viktigst! Sørg for at du har et godt førstebilde. Det er best å bruke kvadratiske bilder, og sørg for at alle
bildene står riktig vei! Fjern personlige gjenstander og få med et par fine bilder innvendig.
#2. Skriv en tydelig og god beskrivelse
Skriv noen ord om hvorfor akkurat din bobil eller vogn er så bra.
Vær tydelig med hva som er inkludert og ikke inkludert i annonsen. Bestem deg for hvor mange km som er inkludert, og hva slags utstyr som følger med. Skal du ha ekstra betalt for utstyr, kan dette løses over VIPPS på forhånd eller ved utlevering (etter neste oppdatering kan du også ta betalt for ekstratjenester i plattformen).
#3. Sørg for å be om positiv omtale
Noe av det viktigste for å god rating er responstid. Når du får henvendelser i mailboksen er det noen som venter på svaret ditt. Sørg for å svar innen 24 timer, så slipper du å miste potensielle leieinntekter og så får du fornøyde kunder og god rating på kjøpet. #4. Sørg for å linke til Campr - annonsen
Dersom du annonserer på finn.no eller andre utleieplattformer i tillegg, sørg for å legge inn campr url (nettadressen) slik at de kan booke fra Campr - plattformen. #5. Del din bobil eller vogn på sosiale medier
Bruk Facebook og Instagram aktivt til å promotere bobilen eller vogna. Da øker sjansene for få leid ut. #6. Fortell til venner og kjente om at du har lagt ut bobilen eller vogna på Campr. Noen ganger kan lønnsom utleie starte allerede ved dine beste venner. #7. Tag dine sosiale innlegg på Facebook og Instagram Dersom du tagger din bobil eller vogn på Facebook med @Camprnorge eller Instagram med @Camprnorge så vil vi "like" posten og hjelpe andre igjen til å se din annonse på Campr 👍😍
Komentar