top of page
  • Facebook
  • Instagram

Vi introduserer digital innsjekk og utsjekk: Camprs nye utleieprosess

Kåre Johan Røinås

Oppdatert: 27. feb.


Campr sørger for god gjennomgang av bobilen før utlevering som er viktig for en god leieopplevelse
Campr sørger for god gjennomgang av bobilen før utlevering som er viktig for en god leieopplevelse

Velkommen, andre eventyrere og bobilentusiaster! Vi i Campr er begeistret for å kunngjøre en ny funksjon som endrer måten som er satt til å gjøre opplevelsen av bobilutleien din bedre og problemfri. Enten du er en vert som ønsker å leie ut bobilen din eller en leietaker som ønsker å nyte en drømmereise, er denne funksjonen skreddersydd for deg.


Hva er innsjekkings-leveringsprosessen?


Det er en sømløs mekanisme som sikrer den mest rettferdige utvekslingen av bobilen mellom verten og leietakeren. Slik fungerer det:


Utleieprosess:


Verten starter innsjekking : Når leietakeren kommer for å hente kjøretøyet, starter verten innsjekkingsprosessen.


Skjermbilde av verten som starter innsjekkingsprosessen

Leietaker bekrefter tilstand : Leietaker mottar deretter et varsel om å starte innsjekkingsprosessen. Leietaker fyller ut et skjema som bekrefter kjøretøyets tilstand.




Utleieprosess:


Skjermbilde av verten som bekrefter kjøretøyets tilstand

  1. Verten mottar et varsel og klikker seg gjennom det samme skjemaet som leietakeren gjorde, og bekrefter returtilstanden til kjøretøyet. 

  2. Verten fullfører levering : Verten mottar et varsel og fyller ut det samme skjemaet som leietakeren fylte ut, og bekrefter returtilstanden til kjøretøyet.

  3. Smart ekstrakostnadsberegning : Systemet vårt foreslår deretter automatisk eventuelle ekstrakostnader, som rengjøringsgebyrer. Verten kan redigere eller velge beløpet som skal belastes.

  4. Legg til eventuelle tilleggskostnader som ikke er oppført, og gi leietakeren beskjed om å gjennomgå ekstrakostnadene.

  5. Tvisteløsning : Hvis det er uenighet, opprettes en tvist. En gruppechat mellom leietaker, vert og støtteteam hjelper deg med å løse utleieprosessen manuelt via chat. Vi bruker Gjensidige som forsikringspartner. Les mer på www.blog.campr.no/forsikring for mer informasjon.

Konklusjon

Digital innsjekk og utsjekk handler om å gjøre bobilopplevelsen din så enkel og hyggelig som mulig. Det er et skritt mot å styrke tilliten mellom vårt fellesskap av verter og leietakere, for å sikre at alle kan fokusere på det som virkelig betyr noe – gleden ved den åpne veien.


Forenkle leieprosessen med che

Klar til å komme i gang? Last ned Campr-appen din nå og dra nytte av denne fantastiske nye funksjonen. God reise! 🚐💨






Comments


Rådhusgata 23, 0158 Oslo

  • Instagram
  • Facebook

+47 404 00 690

© 2022 by Campr. Part of Ferda

bottom of page